Stražun


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

***

Gozd mojega otroštva. Prepleten z različni plastmi in dogajanji, ki na nek način še vedno vibrirajo. V svoji esenci nosi lepoto in magičnost, ter brezčasnost, v kateri se enostavno izgubiš in tudi najdeš. Daje prelepe darove in je darilo samo po sebi.

Forest of my childhood. It holds may differenet layers and events, that happened there, still vibrate somehow. In its essence contain beauty, magic and timelessness in which is easy to get lost and also to find yourself. It gives beautiful gifts and is the gift by itself.

~~~

Če želiš prejemati zanimive informacije, se lahko prijaviš na novičke s klikom na ikonico:

blogmailing-in-roka

kode

۞

P R E B E R I    Š E | Y O U   M I G T H   A L S O   L I K E

1-11-21-31-41-51-61-71-81-9

Kategorije:[NATURE|Narava]Oznake: , , , , , ,

4 comments

  1. O to pa je bil tudi moj gozd iz otroštva :) Vsakič bolj sem navdušena nad tvojim blogom! :)

  2. aaa Maruška kak dobro, da sva se v istem gozdu kot mali punčki igrali :D … thx za navdušenje ;)

  3. Oo Almira, lepi posnetki iz gozda :) tudi del mojega norega otroštva so v njem :)

  4. Me veseli da je tudi tvoje otroštvo v tem godzu bilo zanimivo :D
    Ne vem, če se spomniš poligona … tega zdaj več ni :)
    Se pa mi zdi škoda, da gre avtocesta ravno skozi gozd.

Oddajte komentar

