Batmanu, jes to ti?


Enega jesenskega jutra, ko sem na balkanu pila kavico, sem imela občutek, da je nekaj “prisotno”. Pomislila sem, da ni mogoče ogaben pajek, ki sem ga srečala noč prej. In glas mi je rekel, “Nekaj veliko bolj ogabnega je.”  Nakar vidim šišmiša (pri tem sem od šoka skočila par metrov vstran), ki se je parkiral na moj balkon in dremal. Opazovala sem njegovo mehko in svetlečo dlako, simpatične nožice, ki so se držale roba zidu in nekako mi je deloval simpatično dokler pogled ni prišel do njegovega obraza jaaaaaaaaaaaak. Očitno z batmanom ne bova frenda.

~~~

Če želiš prejemati zanimive informacije, se lahko prijaviš na novičke s klikom na ikonico:

blogmailing-in-roka

kode

۞

P R E B E R I    Š E | Y O U   M I G T H   A L S O   L I K E

1-11-21-31-41-51-61-71-81-9

Kategorije:[ANIMAL PLANET]

Oddajte komentar

