Smisel za humor – zdravilo duha


Teden za nami, je bil nekako v duhu Nick Vujicica, človeka, ki premika meje  in motivatorja, z sporočilom sprejemanja sebe, svojega telesa in ljubezni do sebe.

Ogledala sem si njegov nastop v napolnjeni Dvorani tabor,  kjer me je fasciniral njegov smisel za humor. Je definitivno eden boljših stand up komikov. Stresal je šale v tonu, da je na prvem javnem nastopu imel takšno tremo, da so se mu tresla kolena in podobne izjave. Drug del predavanja, kjer se iz komedijanta prelevi v pridigarja, mi je deloval nekoliko prazno.

Pa vendar … dal mi je misliti o moči humorja. Humor, ki omogoča, da sebe ne jemljemo tako resno, humor, kot orodje za zdravitev. Kadar smo v neki emotivni drami ali filmu, ki nas vleče dol, takrat se je težko spomniti na humor in če znamo takrat obrniti stvari in videti humoristično plat … no, to je potem To.

~~~

Če želiš prejemati zanimive informacije, se lahko prijaviš na novičke s klikom na ikonico:

blogmailing-in-roka

kode

۞

P R E B E R I    Š E | Y O U   M I G T H   A L S O   L I K E

1-11-21-31-41-51-61-71-81-9

Kategorije:[Good to know | Dobro je vedeti]

4 comments

  1. včasih se mi zdi, pa da je humor tudi neko zdravilo komplekosv.. o čem pa je pridigal škrat? je to zdaj žaljivo ali smešno? ..brez humorja bi bilo brezveze. Mia, tebi to tak ful gre, tak da je to To :)

  2. Mojčica draga, nisem posebaj izpostavljala o čem je bilo govora, ker je toliko posnetkov na youtubu, da sem raje pustila prostor :))
    Če naredim kratko obnovo je govoril o svoji poti, soočanju s seboj, sprejetju sebe in premagovanju omejitev ter komičnih situacij z drugimi. Z tem je dal veliko … in zanimivo, kako so ob tem vsi veliki kompleksi postali dim.

    Kar se tiče, ali je žaljivo ali smešno … verjetno, kadar se človek na svoj račun pošali, razgradi napetost tako svojo, kot od drugih.

    brez humorja bi svet bil poln razvelečno-pustih obrazov, kar bi ironično bila zelo komična situacija za videt :D

  3. Dober in izkušen govorec. Poslušal sem ga in bil pozitivno presenečen.

  4. Kot bi rekla moja prijateljica … je posebna dušica …

Oddajte komentar

