Leto 2011


Kot tok se pretaka ljubezen skozi odprta razigrana srca,

naj leto 2011 zaznamuje razigranost duha.


Ponavadi z januarjem naredim nekakšno bilanco stanja, preletim skozi preteklo leto in obudim iztopajoče in prelomne dogodke. Teh je v preteklem letu bilo kar nekaj. V bistvu je bilo leto 2010 zame zelo zelo dobro leto in edino kar lahko rečem je, Hvala vsem za vse.

In tako, kot vsako leto, so januarja povsod preplavljene napovedi vedeževalcev, ki vsako leto napovedo par škandalov, katastrof, vojn ali bolezenskih napadov najbolj nenavadnih bakterij, ki so slučajno pobegnile iz strogo varovanih laboratorijev. In tudi to leto ni izjema, kar se tovrstnih napovedi tiče.  Edina napoved, ki jo prognoziram za leto 2011 je, imejmo se radi in svet bo lepši :D

~~~

Če želiš prejemati zanimive informacije, se lahko prijaviš na novičke s klikom na ikonico:

blogmailing-in-roka

kode

۞

P R E B E R I    Š E | Y O U   M I G T H   A L S O   L I K E

1-1 1-2 1-3 1-4 1-5 1-6 1-7 1-8 1-9

Kategorije:[Good to know | Dobro je vedeti]Oznake: , ,

2 comments

  1. Zame je bilo leto 2010 velika prelomnica v mojem zivljenju,
    prehod skozi sivankino uho,
    ki je postrgala z mene se zadnje mikro ostanke moje preteklosti,
    in kot voda, sem stekla v novo, cisto, svetlo brezmejno
    ….
    leto sem zakljucila v ljubezni in harmoniji in cistem miru,
    in v vedenju, da je vse ze tukaj, v meni in okrog mene
    in cas, da uzivam v lepoti vsakega dne,
    in danem trenutku,
    ker to je vse kar sem.

    Srecna sem!
    In to zelim tudi tebi,
    Bozena

  2. Božena čestitam za pogum. Pogum, da živiš življenje, ki si ga želiš, da si spustila vso navezanost in enostavno naredila korak. In to ogromen.

Oddajte komentar

